Sedliště (PČMV 20. 9. 2014)

24.09.2014 07:44

Mářovi reporty ze závodů už neodmyslitelně patří do kategorie článků, které nepotřebují další komentář :-) Zde další z nich. "Nejen prací, sportem, ale i smíchem živ je člověk" :-)

Tomáš


Jet, či nejet. To se mě honí hlavou celý týden před závodem v Sedlišti u Jimramova. Po NOVA CUPU NMNM mě v neděli bžodla nějaká zmutovaná včela, či co, do holeně a následně mám levou nohu jak Pavel Boudný (Bouda), bohužel ne tak svalnatou, ale plnou jedu. Otok splaskne až ve čtvrtek, takže příprava nulová. Přidávají se bolavá záda, špatná předpověď a celková nechuť se jet zase vymačkat.

Slib podpory Michalovi a Martině mě nutí ráno vstát, sbalit a jet. Cestou někde u Pohodlí mě dojíždí modrá fabie a mačká se na mě. Co to je za Janka honí se mi hlavou. Auto mě předjíždí a poznávám Mikuldu. Jirka nezná cestu tak dobře, tak mě pouští zase před sebe, ať ho vedu. Chyba - svižná jízda končí před Poličkou likvidací ráfku levého předního kola. Jojo Mářo, už to asi bude chtět brejle, ta díra se dala objet!! Mikulda zastavuje a já v autě jasně poznávám budoucího vítěze. Je tak nabušenej, že ani neotvírá dveře, ale rovnou vyskakuje okýnkem. Jeho holé nohy se slunci zaleskly a ptá se: Co je? Jeď dál a vyhraj, pravím - já musím do servisu. Jirka skáče do auta a odjíždí a já couvu z cesty na louku. Je tam docela provoz, tak uhýbám. Že to byla blbost, poznávám, když se mi hever boří do drnu. Vole, takhle to auto nezvedneš. No, nakonec uplatňuji své dlouholeté zkušenosti a kolo se podaří vyměnit. Mrknu na hodinky a vyjíždím, snad to stihnu.

No, a teď k závodu. Po startu kluci z RCR, Jirka a Michal tahají tempo a rozdělují pole na zrno a plevy. Vpředu jich jede šest, bohužel Michalovi nevydrží opravený plášť a na dvanáctém kilometru končí závod. Škoda. Jirka nemá komu pomáhat, tak to rve až do cíle a vítězí. O vítězství ho nepřipraví ani zkrácení trasy "borců" za ním (Vejda a spol). Já dojíždím s bolavými zády v o dvacet minut lepším čase oproti loňsku na 28. místě. Čas 1:59. Po deseti minutách se a prvním místě mezi ženskýma objevuje Martina - gratulace. Pak ještě v tombole vyhrává Jirka nůž a já šišku salámu. Fotím členy RCR na bedně, s holou prdelí na návsi a frčím dom. Biku zdar.

Mářa

 

Absolutním vítězem závodu se stal náš závoďák Jirka Mikulecký v čase 1:35:01 - GRATULACE Jíro!!!

 

Výsledky ostatní

Jméno - kategorie - pořadí v kat. - celkové pořadí - čas:

Míra Mařáček M40 - 9 - 28 - 1:59:39

Martina Neumanová Ž18 - 39 - 1 - 41 - 2:10:09 - VELKÁ gratulace k 1. místu i tobě naše biková princezno :-)

Michal Kubišta - nedokončil pro neopravitelný defekt zadního kola

 

Celkové výsledky www.poharcmv.cz/vysledky.html