Jeřáb 1003

25.07.2012 13:47

Červená Voda (okr. Ústí n. O.)

Délka závodu: 35 a 50 km

Datum: 21. 7. 2012

Účast členů: Vágner Michal

Zatím co část teamu jela další závod serie KPŽ na Karlštejnu, já jsem volil, hlavně z časových důvodů, závod skoro domácí.
Velice pěkné zázemí a dojezd byl na fotbalovém stadionu pořádajícího FC Jiskra. Vlastní start byl u hlavní silnice, proto první stovky metrů absolvovali závodníci za zaváděcím autem a po nájezdu do terénu mohli začít ukrajovat první výškové metry úvodního dlouhého stoupání, vedoucího až na vrchol Jeřáb, do výšky 1003 m.n.m. (odtud název závodu).  Takový začátek mi vyhovuje, takže vrcholovou prémií jsem projel jako 3. celkově a 1. z 35km trasy.  Pak následovaly rychlé sjezdy a kratší, ale výživné  "stojky". Po rozdělení tras na krátkou a dlouhou mě čekal už "jen" sjezd do cíle.
Tam ale byla "zrada" ve značení trati v místě, které se po startu jelo v protisměru a šipka, značící odbočku do cíle, vypadala jako označení pro opačný směr. Bohužel mě chybné odbočení stálo ztrátu 5 minut a pád z prvního na třetí místo v celkovém hodnocení krátké trasy.  1. místo v mé věkové kategorii mi naštěstí zůstalo :-)

Až na tento nedostatek bylo značení na velmi dobré úrovni a počet pořadatelů na trati by mohly závidět i mnohem větší závody.

Výsledky členů týmu:

Michal Vágner - 1. místo (14 start.) v kat. muži 30-39 let (celk. 3. místo z 84 start.)

Fotky ze závodu: fcjiskra.rajce.idnes.cz/Jerab_1003_-_IV._rocnik_2012

Kompletní výsledková listina: sp.asp2.cz/zavod.aspx?zid=1210
Tisk: orlicky.denik.cz/ostatni_region/ctvrteho-rocniku-jerabu-1003-se-zucastnilo-pres-sto-sedesat-cyklistu-20120727.html

Michal