Sudety 2014 (20. 9. 2014)

25.09.2014 17:39

Několik řádků zážitků Luboše Gerly z letošních blátivých Sudet v Teplicích n. M.

Asi není čím se chlubit, ale rekord to je i když nechtěnej.
Takto jsem válčil o víkendu v Teplicích nad Metují na Specialized Sudety...stačilo trochu víc zabrat, zkrátit čas o necelou polovinu a vítězství by bylo doma (druhý čistý dres a týmovou bundu i elegantní čepičku jsem sebou na focení na pódium měl). Letos to však nevyšlo a tak mám na čem makat.
V roce 2011 jsem těch 115km/3150 zdolal za 8:10 hod a letos 9:06 hod.!?
Takhle dlouho nedře ani dělník ve fabrice a tak mám nový nechtěný rekord.
Celkový čas strávený na trati 9:06 h a z toho doba jízdy 8:47 h. Ani ty vynikající bufety jsem pořádně vevyžral a to je snad jediný, kde bych chtěl příští rok strávit víc času (určitě néé v sedle při šlapání). Na všech devíti skvělých občerstvovačkách jen se zdržel jen 19 minut a to jsem si v těch 19 minutách stihnul umýt převody a namazat řetěz co mě na stém km už zpíval nehezkou píseň.
Průměrný tep při závodě jsem měl stejný jako číslo na policajty tedy 158.
Šlapal jsem co to šlo, ale v tom blátíčku to holt víc nešlo, tak snad příště to bude lepší a nebudu šlapat dýl než je pracovní doba dělníka. Nemyslím tím toho co dělá 12 hod směny jako Pavel se kterým jsem o svých plánech mluvil na startu...páč to bych nestihnul časový limit a byl bych DNF.
Hlavní cíl byl však splněn: vrátit se do cíle zdravej a mít chuť na pivo.
Pokud najdu dostatek času na trénink a odvahu, tak za rok v Teplicích n. Metují.

Luboš Gerla

Výsledky členů týmu:
Vojta Mikuláš - 60 km - 2:39:05 - 5. v kat. M19, 11. celkově
Pavel Vašata - 115 km - 7:36:07 - 50. v kat. M40, 246. celkově
Luboš Gerla - 115 km - 109. v kat. M40, 439. celkově
Celkové výsledky